Оголошення

Роз’яснення

щодо приведення газу до стандартних умов для побутових споживачів

Температура зовнішнього середовища впливає на об’єм газу, який надходить до споживача по газопроводах в різні пори року. Він стискається взимку і розширюється влітку. Тому, щоб правильно порахувати обсяг спожитого газу, його потрібно приводити до єдиних для всіх, стандартних умов.

Статтею 1 розділу I Закона України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ це - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.

Пунктом 3 глави 1 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494, передбачено, що фактичний об`єм надходження природного газу до/з ГРМ (газорозподільна мережа) (у тому числі по об`єктах споживачів) за певний період визначається в точках комерційного обліку (на межі балансової належності) на підставі даних комерційних вузлів обліку, встановлених в точках вимірювання, та інших регламентованих процедур у передбачених цим Кодексом випадках.

Об’єм природного газу в точках комерційного обліку має бути приведений до стандартних умов та переведений в одиниці енергії (обсяг) згідно з розділом XV Кодексу ГРС.

Порядок комерційного обліку природного газу (визначення його об`ємів і обсягів) по об`єктах споживачів, у тому числі побутових споживачів, здійснюється згідно з договором розподілу природного газу, укладеним між споживачем та оператором ГРМ, та з урахуванням вимог Кодексу ГРС (абзац перший пункту 2 глави 1 розділу ІХ Кодексу).

За змістом пункту 6 частини першої статті 17 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор затверджує типові та схвалює примірні договори відповідно до закону.

На виконання зазначених вимог Кодексу та Закону Регулятором 30.09.2015 року прийнято Постанову № 2498 "Про затвердження типового договору розподілу природного газу".

Пункт 1.2 Типового договору розподілу природного газу чітко та однозначно визначає, що умови цього Договору однакові для всіх споживачів України та розроблені відповідно до Закону України "Про ринок природного газу" і Кодексу газорозподільних систем.

Розділ V Договору містить в собі порядок обліку природного газу, що передається Споживачу.

Пункт 5.1 Договору визначає, що облік (у тому числі приладовий) природного газу, що передається оператором ГРМ та споживається споживачем на межі балансової належності об`єкта споживача, здійснюється відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем.

Пунктом 5.2 Договору передбачено, що визначення об`єму розподілу та споживання природного газу по споживачу здійснюється на межі балансової належності між оператором ГРМ та споживачем на підставі даних комерційного вузла обліку (лічильника газу), визначеного в заяві-приєднанні, та з урахуванням регламентних процедур, передбачених Кодексом газорозподільних систем та цим Договором.

Регулятором (НКРЕКП) в пункті 5.3 Договору передбачено, що за розрахункову одиницю розподіленого та спожитого природного газу береться один кубічний метр (м куб.) природного газу, приведений до стандартних умов, визначених в Кодексі газорозподільних систем.

Питання приведення обсягів спожитого природного газу до стандартних умов врегульовано розділом XV Кодексу ГРС, про що зазначено в абзаці другому пункту 3 глави 1 розділу IX Кодексу ГРС.

Так, пунктом 6 глави 1 розділу XV Кодексу ГРС, в свою чергу, визначено, що для проведення розрахунків по вузлах обліку, які не обладнані корекцією тиску та температури, коефіцієнт приведення до стандартних умов (k) необхідно визначати за відповідними додатками до Методики приведення об`єму природного газу до стандартних умов за показами побутових лічильників у разі відсутності приладів для вимірювання температури та тиску газу, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України № 116 від 26.02.2004 року, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19.03.2004 року за № 346/8945 (Методика № 116).

Відтак, нормами Кодексу та Типового договору, які затверджені Регулятором (НКРЕКП), встановлено обов`язок оператора ГРМ проводити розрахунки по вузлах обліку, які не обладнані корекцією тиску та температури, шляхом приведення об`єму природного газу до стандартних умов за показами побутових лічильників у разі відсутності приладів для вимірювання температури та тиску газу.

 

ДО УВАГИ АБОНЕНТІВ!!!













Групи коефіцієнтів для приведення об’єму газу до стандартних умов

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

1.У неопалювальному приміщенні чи на відстані не більше 1 м від виходу газопроводу

1,08

1,08

1,08

1,06

1,04

1,02

1,01

1,01

1,02

1,04

1,06

1,07

2. Зовні приміщення на відстані більше 1 м від виходу газопроводу

1,12

1,11

1,09

1,05

1,02

1,01

1,00

1,01

1,03

1,06

1,08

1,10

3. В опалювальному приміщенні на відстані

не більше 0,5 м від входу газопроводу

1,06

1,06

1,05

1,02

1,02

1,01

1,00

1,00

1,02

1,02

1,05

1,05

4. В опалювальному приміщенні на відстані від 0,5 до 1,5 м від входу газопроводу

1,05

1,05

1,04

1,02

1,02

1,01

1,00

1,00

1,02

1,02

1,04

1,04

5. В опалювальному приміщенні на відстані більше 1,5 м від входу газопроводу

1,03

1,03

1,03

1,02

1,02

1,01

1,00

1,00

1,02

1,02

1,03

1,03

6. Для лічильників з елементами температурної компенсації

1,016

1,016

1,015

1,011

1,010

1,008

1,007

1,009

1,012

1,016

1,015

1,014

 

ПРИМІТКА: Для визначення зазначеного коефіцієнту кожному абоненту необхідно звернутись до структурних підрозділів Старобільського МРУЕГГ:

Станично-Луганська газова дільниця — смт. Станиця Луганська, вул. Горького, 115

Щастинська газова дільниця — м. Щастя, вул. Гагаріна,3а

 

 

 Протоколи засідань районного комітету доступності

 

 

 

Платні послуги, які надаються населенню та підприємствам
ОП «Станично-Луганський департамент КП «Попаснянський районний водоканал»



п/п

Наименование калькуляции

Стоимость, грн. 01.01.2019

1

Выдача технических условий при установке прибора учета для населения проживающего в частном секторе

286,19

2

Выдача технических условий при подключении водопроводно-канализационных сетей для населения проживающего в частном секторе

602,33

3

Выдача технических условий при подключении к внутридомовым водопроводно-канализационным системам для юридических лиц (не входящих в многоэтажный жилой фонд)

848,92

4

Выдача технических условий при подключении к водопроводно-канализационной системе для предприятий.

2868,02

5

Выдача технических условий при установке прибора учета для предприятия.

1972,28

6

Стоимость врезки в стальной трубопровод Ø 50 мм для населения

525,53

7

Стоимость врезки в стальной трубопровод Ø 80 мм для населения

666,78

8

Стоимость врезки в стальной трубопровод Ø 80 мм для юридических лиц

1605,44

9

Стоимость врезки в стальной трубопровод Ø 100 мм для юридических лиц

2950,86

10

Стоимость врезки в стальной трубопровод Ø 200 мм для юридических лиц

3295,75

11

Монтаж прибора учета воды после госповерки, ремонта или замены для юридических лиц в колодце

244,02

12

Демонтаж прибора учета воды в случае госповерки, ремонта или замены для юридических лиц в колодце

208,14

13

Монтаж прибора учета воды после госповерки, ремонта или замены для юридических лиц (не входящих в многоэтажный жилой фонд)

93,29

14

Демонтаж прибора учета воды в случае госповерки, ремонта или замены для юридических лиц (не входящих в многоэтажный жилой фонд)

86,12

15

Установка прибора учета воды для населения (государственный сектор без использования транспорта)

133,97

16

Установка прибора учета воды для населения (частный сектор на стояке)

149,16

17

Установка прибора учета воды для юридических лиц в колодце без использования транспорта

498,1

 

 

25.01.2019

РАЙОННА ПРОГРАМА

підтримки індивідуального житлового будівництва

на селі та покращання умов життєзабезпечення

сільського населення «Власний дім»

на 2018 – 2022 роки по Станично-Луганському району

Рішення Станично-Луганської районної ради

Текст програми

Сайт Комунального підприємства «ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ»

 

25.01.2019

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Комунальне підприємство «Попаснянський Районний водоканал» код ЄДРПОУ 38817874

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові

фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або

серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса: 93300, Луганська обл., м.Попасна, вул.Дніпровська, 89

Фактична адреса: 93310, Луганська обл., Попаснянський р-н, смт.Білогорівка, вул.Водопровідна

тел./факс (06451) 7-37-01

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної

особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи1.

Планована діяльність, її характеристика.

Видобування питних підземних вод для господарсько-питних потреб населення, Петрівський водозабір Відокремленого підрозділу «Станично-Луганський департамент» Комунального підприємства «Попаснянський Районний водоканал». Петрівський водозабір підземних вод знаходиться за межами населених пунктів, на землях Нижньотепловської та Петропавлівської селищної ради, Станично-Луганського району, Луганської області.

Технічна альтернатива 1.

Петрівський водозабір працюючий, експлуатується з 1978 року. Загальний обсяг запасів 72,6 тис.м3/добу, затверджені протоколом ДКЗ №5181 при Раді Міністрів СРСР від 05.07.1967р. Свердловини Петрівського водозабору (41 свердловина, з яких 12 - спарені) забезпечують централізованим водопостачанням населені пункти Станично-Луганського району Луганської області (с.Артема та с.Нижньотепле) та ТОВ «Джерело нового життя».

Потреби у питній воді абонентів повністю задовольняються роботою 10-17 свердловин, надалі режим роботи водозабору і кількість свердловин планується залишати незмінними.

Технічна альтернатива 2.

Технічна альтернатива 2 не розглядається, технічна альтернатива 1 є оптимальним варіантом –води даного водоносного горизонту є єдиним і безальтернативним джерелом централізованого водопостачання споживачів населених пунктів Станично-Луганського району Луганської області (с.Артема та с.Нижньотепле) та ТОВ «Джерело нового життя».

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Петрівський водозабір підземних вод знаходиться в долині р.Сіверський Донець, на лівобережній заплавній терасі, на землях КСП ім.Артема, Станично-Луганського району, та Щастінського лісництва Станично-Луганського держлісгоспу.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається, територіальна альтернатива 1 є оптимальним варіантом розташування існуючого водозабору за гідрогеологічними умовами.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Забезпечення питною водою населення, підприємств Станично-Луганського району Луганської області (с.Артема та с.Нижньотепле) та ТОВ «Джерело нового життя». Зростання зайнятості населення на роботах з видобутку та реалізації питної води , а також збільшення наповнення місцевих бюджетів за рахунок рентної плати.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

На водозаборі нараховується 41 свердловина: 17 робочих, 6 резервних, 18 у ремонті. Глибина свердловин 50 м. Кількість затверджених запасів підземних вод на ділянці Петрівського водозабору складає 72,6 тис.м3/добу, у тому числі за категоріями: «А» - 35,4 тис. м3/добу, «В» - 26,7 тис. м3/добу, Ліміт, погоджений дозволом на спеціальне водокористування у 2016 році на трирічний термін складає 13170,94 тис. м3/добу.

Свердловини знаходяться у водоохоронних павільйонах поверхневого типу, з обвалуванням для запобігання затопленню при розливах річки Майданчики навколо свердловин сплановані і огороджені дротом на відстані 30 м від центру свердловин. Обладнані п’єзометричними трубками, кранами для відбору проб води, встановлені насоси типу ЕЦВ 8,10. Устя загерметизовані.

Видобута зі свердловин вода надходить на Петрівську насосну станцію ІІ підйому, яка розташована в с.Артема. Майданчик водозабору має площу 1,7 га, огороджений по периметру. Тут знаходяться 2 резервуара чистої води V-2000 м3, машзал, де встановлені агрегати для подачі питної води у магістральний водовод, пункт управління роботою водозабору та обліком його продуктивності, хлораторна. Облік продуктивності водозабору здійснюється за допомогою водомірних пристроїв ЛЛТ-100Х, ЛЛТ-150Х.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

1) Дотримання умов Дозволу на спеціальне водокористування;

2) дотримання вимог Робочої програми виробничого контролю, згідно якої проводяться спостереження за якісною характеристикою підземних вод;

3) дотримання вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»;

4) дотримання вимог ДСТУ 4808:2007 «Джерела централізованого питного водопостачання».

Крім вищезазначених обмежень з метою запобігання виснаження верхньокрейдяного водоносного горизонту, зміні якості підземних вод через хімічне чи бактеріологічне забруднення водоносного горизонту слід суворо дотримуватися вимог технологічного процесу експлуатації водозабору.

 

щодо технічної альтернативи 2

Обмеження щодо технічної альтернативи 2 не розглядаються.

щодо територіальної альтернативи 1

Дотримання меж поясів зони санітарної охорони.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

 

щодо технічної альтернативи 1

Дотримання встановлених зон санітарної охорони навколо водозабірних свердловин. Зона суворого режиму (І пояс) включає майданчики експлуатаційних свердловин в радіусі 30 м від центру свердловин, площа кожної 0,36 га, а також територію насосної станції ІІ підйому, площею 1,7 га. Другий пояс захоплює прилеглу до неї територію зі сходу і півдня і займає близько 101 км2. Довжина ЗСО ІІ поясу складає 10500 м, ширина – 9250 м. ІІІ пояс призначений для захисту підземних вод від хімічних забруднень. Розміри ІІІ поясу визначені гідродинамічними розрахунками.

 

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1

Основною функцією виробничої дільниці є видобуток, знезараження та подача питної води споживачам. Кількість видобутої води не перевищує потреб, тому безпосереднє її скидання у поверхневі води, ґрунти чи каналізаційну мережу відсутнє, тобто діяльність водозабору є безвідходною. Вплив при видобуванні підземних вод на клімат, мікроклімат, атмосферне повітря, ґрунти, рослинний та тваринний світ, заповідні об,єкти не чиниться. Вплив на геологічне середовище протягом 40 років не спостерігався. Для виключення можливого забруднення водоносного горизонту безпосередньо через свердловини або за межами водозабору, встановлені три пояси зони санітарної охорони. На техногенне середовище негативного впливу не очікується.

щодо технічної альтернативи 2

Технічна альтернатива 2 не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1

На навколишнє соціальне середовище вплив позитивний:

  • надання послуг з централізованого водопостачання;

  • надання робочих місць;

  • сплата податків у місцеві бюджети.

 

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Планова діяльність належить до другої категорії видів діяльності (ст.3 п.3 ч.2 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Відсутні підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля.

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля буде проведений у відповідності до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059 – VIII від 23.05.2017р.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Спеціальний дозвіл на користування надрами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11, Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Державною службою геології та надр України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації, за адресою: проспект Центральний, 54 б, м.Сєвєродонецьк, Луганська обл., Україна, 93405,

e-mail: lugeco@loga.gov.ua_

тел.(06452) 4-40-68 Чернопятко Олег Петрович, Пономаренко Євген Володимирович

1 Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

 

 

26.10.2018

УВАГА !!! ПРОХОДИТЬ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ

Проходить обговорення проекту "Детальний план території вул. Миру,235-Б с. Велика Чернігівка Станично-Луганського району Луганської області земельної ділянки орієнтовної площею 0,800 га" для будівництва амбулаторії.

За більш детальнішою інформацією звертатись до головного архітектора Станично-Луганської районної державної адміністрації або до Великочернігівської сільської ради.

 

 

14.06.2018

УВАГА !!! ПРОХОДИТЬ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ

Проходить обговорення проекту «Детальний план території 1,5 га кв. Молодіжний в с. Валуйське Станично-Луганського району Луганської області для будівництва та обслуговування очисних споруд» 

За більш детальнішою інформацією звертатись до головного архітектора Станично-Луганської районної державної адміністрації або до Валуйської сільської ради

 

18.05.2018

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Для організації належної та своєчасної підготовки енергетичного господарства підприємств, установ та організацій до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років інспекція Держенергонагляду вважає за необхідне звернути Вашу увагу, що тільки своєчасно розпочата та організаційно забезпечена робота може гарантувати його стале функціонування в зимовий період.

Експлуатація енергетичних установок споживачів електричної та теплової енергії має бути організована у відповідності з вимогами чинних нормативних документів, при цьому роботи з підготовки енергетичних господарства до осінньо-зимового періоду мають особливу важливість. Тому інспекція Держенергонагляду рекомендує при підготовці відповідних заходів врахувати та забезпечити до початку осінньо-зимового періоду виконання таких основних робіт:

  • ремонтів обладнання електроустановок, устаткування теплових установок та мереж у необхідних обсягах;

  • постачання палива у відповідності до технологічних потреб, створення його нормативних запасів;

  • приведення схем електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями;

  • укомплектування аварійного запасу обладнання, запасних частин та матеріалів, інструментів, знаряддя, засобів захисту, теплого спецодягу;

  • випробування та налагодження обладнання електроустановок, устаткування теплових установок та мереж в необхідних обсягах;

  • промивання устаткування та трубопроводів теплових мереж, центральних теплових пунктів систем теплопостачання;

  • розроблення експлуатаційних режимів роботи систем теплопостачання, а також заходів з їх забезпечення;

  • перевірку технічного стану теплових пунктів, елеваторних вузлів, насосних агрегатів, водопідігрівачів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

  • теплоізоляції споруд, інженерних об'єктів та під'їздів житлових будинків до вимог нормативної та проектної документації, що повинно забезпечити належний тепловий опір огороджувальних конструкцій, вікон, дверей в опалювальний сезон;

  • перевірку захисту засобів обліку електричної та теплової енергії до роботи в умовах низьких температур;

  • протиаварійних тренувань з відповідним персоналом;

  • комплектації робочих місць персоналу оперативною та технічною документацією;

  • організацію введення в дію протиаварійних заходів у разі їх застосування в установленому порядку;

  • у разі необхідності перегляд Актів аварійної, екологічної та технологічної броні електропостачання;

  • оновлення переліку осіб, які мають право оперативних переговорів з оперативним персоналом Станично-Луганського РЕМ та представлення їх в РЕМ.

- усунення наданих рекомендацій за результатами проведених спільних моніторингів з обов’язковим письмовим повідомленням про це Держенергонагляду у рекомендований термін.

Впровадити наказом по підприємству (установі) «Інструкцію з обліку та розслідування технологічних порушень в роботі енергетичного господарства споживачів», затверджену наказом Мінпаливенерго України від 04.08.2006 р. №270, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 22.08.2006 р. за N 993/12867.

На кожному підприємстві, установі та організації, виходячи з місцевих умов, повинні бути розроблені та введені в дію конкретні організаційні та технічні заходи (далі – Заходи), які в обов'язковому порядку повинні включати наведені вище роботи з конкретизацією обладнання, термінів виконання та осіб, відповідальних за їх виконання.

Нагадування:

Відповідно до вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 р. № 620/378, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 31.12.2008 р. за № 1310/16001, підприємства, установи та організації зобов’язані до 01.06.2018 р. надати в інспекцію Держенергонагляду в Луганській області заходи та копії розпорядчих документів, якими ці заходи вводяться в дію. За підсумками проведеної роботи на підприємстві, установі та організації створюється комісія за участю представника інспекції Держенергонагляду у Луганській області, яка складає акт готовності енергетичного господарства до опалювального періоду не пізніше 25.09.2018 р.

Окремо надаємо Вам основні умови, щодо підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період (додаток № 1).

З приводу питань, які виникають в процесі підготовки до роботи в осінньо-зимовий період, Ви можете звертатись до інспекції Держенергонагляду у Луганській області за адресою: 92704, Луганська область, м. Старобільськ, кв. Дружби, 5/18, тел./факс (06461) 3-13-63; e-mail: qosenerqo@ukr.net.

 

 

 

Інспекція Держенергонагляду

в Луганській області

 

 

 

Додаток № 1

 

Основні умови щодо підписання акту стану готовності

теплового господарства в опалювальний період.

 

(Відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду,

затверджених Міністерством палива та енергетики України і Міністерством з питань

житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 р. № 620/378 (далі ППТГ до ОП)

та Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених

Міністерством палива та енергетики України від 14.02.2007 р. № 71 (із змінами і доповненнями)

(далі ПТЕ ТУ і М)).

 

  1. Наказ або розпорядження про створення комісії з перевірки готовності теплового господарства суб’єкта господарювання до опалювального періоду. В склад комісії включити представника інспекції Держенергонагляду.

  2. Розроблені заходи щодо підготовки теплового господарства суб’єкта до опалювального періоду.

  3. Наказ про призначення відповідальних осіб за технічний стан і безпечну експлуатацію теплового господарства суб’єкта, із зазначенням об’єктів за яки відповідає особа.

  4. Протоколи та (або) посвідчення про перевірку знань вимог правил ПТЕ ТУ і М та ППТГ до ОП у відповідальних осіб.

  5. Акти проведення Держперевірки вимірювальним приладам (манометри, термометри, лічильники), яки встановлені на теплових системах суб’єктів господарювання.

  6. Акти гідравлічного випробування теплових мереж та систем опалення, гарячого водопостачання, із позначенням тиску при проведенні випробування.

  7. Звернення на ім’я начальника Держенергонагляду в Луганській області Ачкасова А. С. за адресою: 92704, Луганська область, м. Старобільськ, кв. Дружби, 5/18, тел./факс (06461) 3-13-63; e-mail: qosenerqo@ukr.net, щодо направлення інспектора Держенергонагляду для участі в комісії суб’єкта господарювання із підписання акту стану готовності до опалювального періоду 2018-2019 р. Вказати контактний телефон.

  8. Оформлення і підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період членами комісії суб’єкта та закріплення підпису печаткою на кожний об’єкт, відповідно до додатку № 1 ППТГ до ОП. (не менше 2-ох примирників).

  9. Оформлення і підписання акту стану готовності теплового господарства в опалювальний період членами комісії суб’єкта та закріплення підпису печаткою ціликом на суб’єкта господарювання, відповідно до додатка № 3 ППТГ до ОП. (не менше 2-ох примирників).

 

Із виникаючими питаннями звертатися до відділу енергетичного нагляду інспекції Держенергонагляду у Луганській області: 92704, Луганська область, м. Старобільськ, кв. Дружби, 5/18, тел./факс (06461) 3-13-63 (запрошувати інспектора теплоенергетичного напрямку інспекції).

Рішення районної ради про прийняття програми