Новини

9.07.2018

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;

5) документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

6) установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

7) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.

Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню із статусом юридичної особи можна подати до:

  • Головного територіального управління юстиції у Луганській області;

  • Центрів надання адміністративних послуг;

  • Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню, що не має статусу юридичної особи, можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

 

21.06.2018

Центр надання адміністративних послуг Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області повідомляє, що відповідно до норм Закону України «Про Державний бюджет України» від 07 грудня 2017 року  №2246-VIII, що набув чинності з 01.01.2018 року, та положень Бюджетного кодексу України, у зв’язку з запровадженням централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів, починаючи з 02 липня 2018 року змінюються рахунки з обліку надходжень до Державного та місцевих бюджетів.

Рахунки,

на які зараховується плата (адміністративний збір)

за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  1. Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

ОТРИМУВАЧ : УК у Ст.-Луг.р-ні/СТ.-ЛУГ.Р-Н/22012600

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37983540

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

Код банку (МФО): 899998

Рахунок: 31414530012312

Код класифікації доходів бюджету (ККДБ): 22012600

Призначення платежу: Адмін.збір за держреєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

  1. Плата (адмін.збір) за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

ОТРИМУВАЧ: УК у Ст.-Луг.р-ні/СТ.-ЛУГ.Р-Н/22012900

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37983540

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

Код банку (МФО): 899998

Рахунок: 31415540012312

Код класифікації доходів бюджету (ККДБ): 22012900

Призначення платежу: Адмін.збір за скороч. термінів надання послуг з держ.реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

  1. Плата (адмін.збір) за отримання інформації (у паперовій формі) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

ОТРИМУВАЧ : УК у Ст.-Луг.р-ні/СТ.-ЛУГ.Р-Н/22012700

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37983540

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

Код банку (МФО): 899998

Рахунок: 34319300041723

Код класифікації доходів бюджету (ККДБ): 22012700

Призначення платежу: Адмін.збір за отримання інформації (у паперовій формі) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Наявність міністерської ознаки: 41 Мінюст України)

 

 

Рахунки,

на які зараховується плата (адміністративний збір)

за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та за надання відомостей з «Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»:

  1. Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців:

 

ОТРИМУВАЧ : УК у Ст.-Луг.р-ні/СТ.-ЛУГ.Р-Н/22012600

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37983540

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

Код банку (МФО): 899998

Рахунок: 31410501012312

Код класифікації доходів бюджету (ККДБ): 22010300

Призначення платежу: Адмін.збір за держреєстрацію юр.осіб, фіз.осіб-підприємців та громадських формувань.

 

 

  1. Плата за надання відомостей з «Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»:

ОТРИМУВАЧ : УК у Ст.-Луг.р-ні/СТ.-ЛУГ.Р-Н/22012600

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37983540

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

Код банку (МФО): 899998

Рахунок: 34319300041723

Код класифікації доходів бюджету (ККДБ): 22012700

Призначення платежу: Плата за надання відомостей з ЄДРЮО,ФОП та ГФ.

 

20.06.2018

ДО ВІДОМА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ЗІ СТАТУСОМ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ!

17.06.2018 набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», яким, серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», які стосуються проведення державної реєстрації громадських формувань.

По-перше, змінено норму щодо документів, які пред’являлися державному реєстратору заявником при поданні документів. Раніше такими документами були паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання. З 17.06.2018 заявник пред’являє документ, що посвідчує особу відповідно до закону (перелік таких документів визначено в статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»).

По-друге, якщо документи подаються представником та відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, то додатково не потрібно подавати документ, що підтверджує повноваження представника.

Головне територіальне управління

юстиції у Луганській області

 

14.06.2018

Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності у сфері

державної реєстрації прав та бізнесу

Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»      у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Куди й на що можна скаржитись?

До Міністерства юстиції України подають скарги:

1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

До Головного територіального управління юстиції у Луганській області подають скарги:

1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

2) на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

Що повинно зазначатися у скарзі на дії/ бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації?

1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

2) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;

3) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

4)  підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги;

5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру прав.

До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

У разі подання скарги на дії/бездіяльність державного реєстратора речових прав на нерухоме майно, скарга, окрім зазначених вище вимог,  також повинна містити:

- реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;

Звертаємо увагу, що скарга подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов’язкові відомості, передбачені Законом, у разі якщо суб’єктом розгляду скарги встановлено порушення вимог Закону щодо строків подання скарги та вимог щодо її оформлення, суб’єкт розгляду скарги  зобов’язаний прийняти мотивоване рішення про відмову у розгляді скарги без розгляду її по суті.

 

 

Які існують строки для подання скарги та її розгляду?

Щодо термінів подачі скарг необхідно зазначити, що скаргу на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав мож­на подати до Міністерства юстиції України та Головних територіальних управлінь юстиції протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Скаргу на дії Головних територіальних управлінь юстиції можна подати до Міністерства юстиції України протягом 15 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

У разі якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки діяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав, а також залучення скаржника чи інших осіб, Міністерство юстиції України та його територіальні органи можуть подовжити строки розгляду та вирішення скарги, повідомивши про це скаржника. При цьому загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

 

Які рішення приймаються за наслідком розгляду скарги?

За результатами розгляду скарги Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про:

1) відмову у задоволені скарги;

2) задоволення (повне чи часткове).

У разі задоволення скарги, приймаються рішення щодо:

- скасування рішення про відмову в державній реєстрації прав та проведення державної реєстрації;

- внесення змін до записів Державного реєстру прав / Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

- тимчасового блокування доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав/ Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Звергаємо увагу, що Головне територіальне управління юстиції у Луганській області розглядає скарги лише стосовно державних реєстраторів та суб’єктів державної реєстрації прав, які діють в межах Луганської області.

 

Адреси, за якими необхідно надсилати скарги:

Міністерство юстиції України:

01001 м. Київ, вул. Городецького, 13.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області:

93404 м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22.

 

Головне територіальне управління

юстиції у Луганській області

 

Юстиція Луганщини крокує назустріч громадськості

 

Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області постійно здійснюються заходи, спрямовані на співробітництво з фронт-офісами у сфері реєстрації громадських формувань.

З метою забезпечення доступності та якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області протягом березня-квітня 2018 року підписано ще дві угоди про співробітництво з Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області та Кремінською міською радою.

Відповідно до цих угод про співробітництво, центри надання адміністративних послуг виконавчого комітету Біловодської селищної ради та виконавчого комітету Кремінської міської ради, забезпечують прийняття документів та видачу результатів надання адміністративних послуг у сфері реєстрації громадських формувань.

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Біловодської селищної ради - 92800, Луганська обл., Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 130; контактний номер телефону -(06466) 20288; графік роботи - понеділок, середа, четвер 8.00-17.00, вівторок 8.00-20.00, п’ятниця 8.00-16.00.

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кремінської міської ради - 92900, Луганська обл., Кремінський район, м.Кремінна, просп. Дружби, будинок 13; контактний номер телефону - (06454) 21643; графік роботи - понеділок – четвер 08.00 - 16.00, п’ятниця 08.00 – 15.00.

Нагадуємо, що громадські формування із статусом юридичної особи можуть подати документи для державної реєстрації до центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, з переліком яких можна ознайомитись на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням http://lugjust.gov.ua/files/Reestraciya/1/Суб'єкти%20прийняття%20та%20видачі%2003.05.2018.pdf.

 

 

 

Роботу оперативного штабу з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель поновлено!

18 квітня 2018 року відбулось засідання Кабінету Міністрів України за наслідком якого було прийнято Протокол № 14. Відповідно до п. 4 розділу 7 вказаного протоколу головам облдержадміністрацій разом з територіальними підрозділами Мін’юсту, МВС, Держгеокадастру, ДФС, за участю представників органів прокуратури України та СБУ у зв’язку з проведенням весняної посівної кампанії було доручено взяти під особистий контроль стан дотримання прав та законних інтересів землевласників та орендарів земельних ділянок з метою недопущення зриву проведення весняно польових робіт, активізувати роботу регіональних міжвідомчих комісій з питань захисту прав інвесторів, протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств та оперативно реагувати на випадки силового захоплення земельних ділянок, об’єктів інфраструктури та інші прояви аграрного «рейдерства».

Відтак, 03 травня 2018 року за участю заступника голови Луганської обласної державної адміністрації Данієляна В.Р., начальника ГТУЮ у Луганській області Філатової Т.Д., представників територіальних підрозділів Міністерства внутрішніх справ, Держгеокадастру, Державної фіскальної служби та органів прокуратури було відновлено роботу оперативного штабу з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель. Крім цього, до складу штабу входять представники Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, громадських організацій, спілок та асоціацій.

На першому установчому засіданні члени штабу озмайомились з персональним складом, графіком роботи мобільних точок доступу до системи безоплатної правової допомоги з локацією в межах Луганської області, встановили порядок проведення засідань не менше ніж один раз на два тижні починаючи з 03.05.2018 та доки не мине потреба. Також, на засіданні визначили контактні телефони «гарячої лінії» оперативного штабу, а саме: (06452) 4-24-93, (0645) 70-50-89, 067-851-94-73, 050-641-36-49.

Таким чином, оперативний штаб з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель на Луганщині буде працювати за для захисту законних прав та інтересів українських громадян, протидії рейдерству, швидкого та ефективного реагування на будь-які незаконні дії стосовно протиправного захоплення майна аграріїв, надання правової допомоги в оформленні правовстановлюючих документів на земельні ділянки, сприяння правоохоронним органам у фіксації вчинених правопорушень для подальшого притягнення винних осіб до відповідальності доки не мине потреба.

 

Головне територіальне управління

юстиції у Луганській області