Звіт голови Станично-Луганської райдержадміністрації Золкіна Юрія Олексійовича за підсумками роботи за 2019 рік станом на 10.12.2019 року

Звіт

голови Станично-Луганської райдержадміністрації

Золкіна Юрія Олексійовича за підсумками роботи за 2019 рік станом на 10.12.2019 року

 

З початку 2019 року відділом контролю апарату Станично-Луганської райдержадміністрації станом на 10 грудня, було оброблено 637 звернення громадян(з них повторних 3), а саме:

письмових – 139 з них: колективних – 15, підписів – 52; надійшли через органи вищої влади – 35;

на особистому прийомі голови та заступників голови – 26;

«гаряча лінія» голови райдержадміністрації – 14;

депутатські звернення – 8;

запити на публічну інформацію –28;

урядова «гаряча лінія», «гаряча лінія» голови ОДА – 422.(з них 2 анонімних)

Переслане за належністю -7 звернень.

У зверненнях громадян розглядались такі питання, як:

Питання агропромислового розвитку-7;

Транспорту та зв’язку-4;

Питання соціального захисту-259;

Праці та заробітної плати-4;

Охорони здоров’я-19;

Комунального господарства-72;

Житлової політики 47;

Екології та природних ресурсів-4;

Освіти та науки-5;

Державного будівництва-1;

Інші-209;

Аналіз стану виконавської дисципліни в роботі з документами органів вищого рівня та районної державної адміністрації свідчить, що структурні підрозділи райдержадміністрації продовжують здійснювати заходи, спрямовані на поліпшення управлінської діяльності, виконавської дисципліни, в тому числі, на виконання актів та доручень Президента України, Парламенту та Уряду України, розпоряджень та доручень обласної та районної державних адміністрацій:

Укази Президента України –5 (виконано 5);

Документи Адміністрації Президента –19 (виконано 16, у стадії виконання 3);

Закони та постанови Верховної Ради України –14 (виконано 14);

Постанови Кабінету Міністрів – 6 (виконано 5, у стадії виконання 1);

Розпорядження Кабінету Міністрів України – 13 (виконано 13);

Витяги з протоколів засідань Кабінету Міністрів України –8 (виконано 6, у стадії виконання 2);

Інші документи Кабінету Міністрів –44 (виконано 37 , у стадії виконання 7);

Документи центральних органів влади (міністерств , державних комітетів та ін.) -137 (виконано 125, у стадії виконання 12);

Звернення народних депутатів України через вищі органи влади –12 (виконано 11. У стадії виконання 1);

Запити та звернення народних депутатів України –6 (виконано 5, у стадії виконання 1);

Листи обласних управлінь , організацій та підприємств області, доручення голови облдержадміністрації –220 (виконано 200, у стадії виконання 20);

Листи підприємств та організацій , що знаходяться за межами області –10 (виконано 6, у стадії виконання 4);

Окремі доручення голови облдержадміністрації –8 (виконано 7, у стадії виконання 1);

Протокольні доручення голови ОДА –31 (виконано 31);

Протокольні за підсумками робочих поїздок голови облдержадміністрації –2 (виконано 2);

Протокольні доручення голови облдержадміністрації за підсумками нарад –34 (виконано 32, у стадії виконання 2);

Протокольні доручення голови облдержадміністрації за підсумками засідання колегії –3 (виконано 1, у стадії виконання 2);

Розпорядження ОДА –16 (виконано 9, у стадії виконання 7);

Листи ОДА –123 (виконано 100, у стадії виконання 23);

Листи прокуратури –11 (виконано 10, у стадії виконання 1);

Інші документи –72 (виконано 68, у стадії виконання 4).

Крім того у відділі контролю знаходиться на обліку 39 розпоряджень голови за підсумками апаратних нарад, в яких піднято 170 питань.

Чотири Протоколи колегії – 14 питань.

Промисловими підприємствами району за 12 мес 2019 року вироблено продукції:

- 745 т (хлібобулочних виробів) на суму 11,4 млн.грн.;

- 690 тис. литрів на суму 8,9 млн.грн. води питної;

- державним підприємством «Лісомисливське господарство Станично-Луганського району» вироблено 90 кубів піломатеріалів на суму 320 тис. грн. та реалізовано лісопродукції (бревно, сосна новорічна) на 8 млн.грн.

Комунальним підприємством «Теплосервіс Станично-Луганського району» надано послуг(абонплата) на суму 11,7 млн.грн.

Загальна вартість виробленої та реалізованої промислової продукції за 2019 рік склала 40,3 млн.грн.

Протягом 2019 року Станично-Луганською районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами та закладами, установами і організаціями, які належать до сфери управління райдержадміністрації (далі – замовники району, замовники) через електронну систему закупівель ProZorro проведено 800 закупівель з очікуваною вартістю понад 122,4 млн. грн..

76% за кількістю закупівель були завершені шляхом укладання прямого договору про закупівлю з визначеним єдиним учасником закупівлі без проведення аукціону чи переговорів.

Загалом Допороги в електронній системі складають 84% за кількістю всіх закупівель звітного періоду.

За результатами проведених замовниками процедур закупівель успішно завершено 689 закупівель з очікуваною вартістю 70,75 млн. грн. В тому числі Надпорогів на суму – 52,93 млн грн, Допорогів на суму – 17,82 млн грн.

Розподіл закупівель, серед замовників району, є досить нерівномірним.

Найвищий відсоток використання конкурентних процедур закупівель, що підпадають під дію Закону «Про публічні закупівлі» (відкриті торги) має відділ освіти Станично-Луганської РДА – 43,5%.

Використання замовниками Станично-Луганського району неконкурентних процедур закупівель (переговорна процедура) коливається в межах 5-25%. Найчастіше проводили переговорну процедуру за причиною «Замовником двічі відмінено тендер».

Протягом звітного періоду найбільша сумарна очікувана вартість закупівель серед замовників Станично-Луганського району у відділі освіти Станично-Луганської РДА – 62,25 млн.грн., Станично-Луганське РТМО – 48,05 млн.грн., та районний центр «Первинної медико-санітарної допомоги» – 6,89 млн.грн.

Завдяки використанню електронної системи закупівель Prozorro протягом 2019 року економія склала 1,22 млн.грн. або 10,21% від загальної очікуваної вартості всіх успішно завершених конкурентних закупівель.

Найвищий відсоток економії від загальної очікуваної вартості всіх успішно завершених конкурентних закупівель серед замовників у Станично-Луганській РДА — 19,07%, Станично-Луганському РТМО – 13,21% та відділі освіти Станично-Луганської РДА – 10,81%.

 



Оголошені процедури закупівель

Кількість

Очікувана вартість

Всього

800

122,4 млн.грн

Допорогова закупівля (конкурентні)

61

2,73 млн.грн.

Звіт про укладений договір (не конкурентні)

612

16,62 млн.грн.

Переговорна процедура (не конкурентні)

42

44,32 млн.грн.

Відкриті торги (конкурентні)

85

58,72 млн.грн.

Ключові показники

Допороги

Надпороги

Кількість оголошених процедур закупівель

673

127

Кількість завершених процедур закупівель

627

62

Очікувана вартість завершених процедур закупівель

17,83 млн.грн.

52,93 млн.грн.

Кількість укладених договорів про закупівлю

628

71

Вартість укладених договорів по завершеним процедурам закупівель

14,0 млн.грн.

51,5 млн.грн.

Середня кількість пропозицій на торги

2,25

2,69

Кількість вимог і скарг до процедур закупівель

0

18

Економія по завершеним процедурам

140,63 тис.грн

2,17 млн.грн.

 

Для залучення додаткових інвестиційних ресурсів в економіку і соціальну сферу району розроблено та направлено до конкурсного відбору проектів (програм), які можуть реалізуватись за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2019-2020 роках проекти на загальну суму 17,79 млн. грн.,

Згідно з проектами (програмами, мікропроектами) міжнародної технічної допомоги залучено грошових коштів за 2019 рік більш ніж 5,8 млн. грн.

Для залучення іноземних інвестицій були подані проекти до міжнародної технічної допомоги за підтримки країн-донорів, що реалізуються в Україні на суму 169,7 млн. грн.

Завершується реалізація 9 проектів переможців обласного конкурсу проектів місцевого розвитку, спрямованого на підтримку місцевих ініціатив шляхом співфінансування з місцевого та обласного бюджетів на загальну суму 1,6 млн. грн.

Постійно ведеться робота з реалізації проектів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», по 1 пулу на загальну суму 44,3 млн. грн., по 2 пулу на загальну суму 7,7 млн. грн.

На здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій до обладміністрації були надані додаткові пропозиції об’єктів, що можуть бути реалізовані у 2019 році на загальну суму – 5,8 млн. грн.

Також до обласної адміністрації були направлені проєктні ідеї для формування Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Луганської області до 2027 року та формування каталогу проєктних ідей регіонального розвитку.

У грудні продовжується робота по формуванню матеріалів для розробки «Програми економічного та соціального розвитку району на 2020 рік».

На території району зареєстровано 121 сільськогосподарських підприємства: з них 91 фермерське господарство (з них 23 знаходиться у стані припинення виробничої діяльності).

Станом на 01.12.2019 року агроформуваннями району вироблено продукції (у порівняних цінах 2010 року) на суму 251945,4 тис.грн., що на 40% більше рівня минулого року, або на 72010,4 тис.грн.

Заборгованості по заробітній платі за звітністю сільгосппідприємств району не зареєстровано.

В управління агропромислового розвитку Станично - Луганської РДА звіт з моніторингу розрахунків за оренду земельних часток (паїв) надають 30 агроформувань району, із них 15 підприємства та 15 фермерських господарств. Загальна площа орендованої землі складає 48,7 тис. га. Середній відсоток орендної плати по району складає – 5,2 %.

Згідно оперативних даних, виконання договірних зобов’язань за оренду земельних часток (паїв) за 2019 рік складає – 86,2 %.

Загалом по району на площі 24806 га зібрано 89882 тонни ранніх зернових та зернобобових при середній врожайності 36,2 ц/га.

У поточному році 9 агроформувань Станично-Луганського району (ТОВ «Агро-Плюс 1», ПСП « Деркул», ФГ «Ковсуг А», ФГ «Еріка 777», ПП «Голоколосов», СФГ «Вотчіна», ФГ «Деметра», СФГ «Агро-Два», ФГ «Рувіта») придбали 18 одиниць сільгосптехніки на загальну суму 5 млн. 840 тис. грн. Згідно порядку використання коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 року № 130, отримали часткову компенсацію у розмірі 25% вартості придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання, а також 15 %  за рахунок бюджетної програми «Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств» (постанова КМУ від 07.02.2018 р. № 106) на суму 2 млн. 152 тисяч гривень. Для зрівняння. У 2018 році лише 5 господарств скористалось вище згаданою програмою. Придбано 12 од. техніки на суму 2 млн. 233 тис. грн., 614 тис. грн. - склала компенсація.

Бюджетною субсидією на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) згідно Постанови КМУ від 07 лютого 2018 року №106 скористалися 5 фермерських господарств (СФГ «Агро-два», ФГ «Велеос», ФГ «Благотон», ФГ «Еріка 777», ФГ «Рувіта»), що на 2 господарства більше ніж у 2018 році.

У частині часткової компенсації вартості насіння та садивного матеріалу згідно Постанови КМУ від 07 лютого 2018 року №106 подали документи на участь у державній програмі 3 господарства ( ФГ «Велеос», ФГ «Благотон», ФГ «Вотчина»), у 2018 році участь у даній програмі приймало 1 господарство.

У частині  надання часткової компенсації відсоткової ставки за залученими у національній валюті кредитами, наданими уповноваженим банком згідно Постанови КМУ від 07 лютого 2018 року №106 прийняли участь 3 фермерських господарства (ФГ «Еріка 777», ФГ «Рувіта», ФГ «Вотчина»).

Також згідно порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року №107 п.8 ФГ «Ас-Агро» отримано дотацію за утримання корів у розмірі 63 000 гривень.

Для проведення осіннього комплексу робіт у господарствах району відремонтовано та беруть участь 185 тракторів, у т.ч. 27 високопродуктивних імпортних «Джон - Дір», «Кейс» та інші; 54 культиватори для суцільної обробки, 135 сівалок, 40 дискових борін, 52 плуга. Крім того, є посівні комплекси «Хорш», «Флексикойл» та «Джон - Дір».

Придбано 37 одиниці техніки на суму 42,9 млн. грн, з них 1 комбайн. Весь наявний комплекс машин, за умови достатнього матеріального забезпечення, дозволяє проведення польових робіт із дотриманням агротехнічних вимог та в оптимально-припустимий термін.

Житловий фонд Станично-Луганського району складається із багатоквартирного та індивідуального житла.

На території Станично-Луганського району при кожній сільський (селищній) раді створена комісія по обстеженню об’єктів, пошкоджених (зруйнованих) в результаті бойових дій, та ведеться відповідний реєстр.

Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва Станично-Луганської райдержадміністрації спільно з головами сільських (селищних) рад складено Перелік пошкодженого (зруйнованого) житлового фонду – індивідуальні житлові будинки:

станом на 01 грудня 2019 року пошкоджено – 3542 об’єкт житлового фонду (житлові будинки та квартири у багатоповерхових будинках) та зруйновані повністю – 256.

В поточному році лише, завдяки допомозі фондів поступово відбувається відновлення приватного сектору житлового фонду. Протягом 2015-2019 року відновлено: пошкоджених - 2089 об’єкт та зруйнованих – 118.

Роботи в даному напрямку будуть продовжені у 2020 році.

В поточному році виконано капітальний ремонт комунальної автодороги з твердим покриттям по вул. 3-Лінія смт. Станиця Луганська на загальну суму 1,3 млн. грн.

Станом на 01.10.2019 року до осінньо-зимового періоду об'єкти житлово-комунального господарства та соціального призначення підготовлені на 100%.

До зимового періоду з 7 одиниць спеціалізованої комунальної техніки підготовлено 7, або 100% (КП “Станичник”, КП “Світанок”, КП “Артіль Широківський сількомунгосп”). Заготовлено 310 тон протиожеледньої суміші 100%.

Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» та на виконання Наказу Національного агентства України з питань державної служби від 20.12.2016 № 277 «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади», з метою належного інформування громадськості про підсумки діяльності Станично-Луганської районної державної адміністрації у 2019 році.

Станом на 10.12.2019 р. загальна кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в районі становить 115 дітей, з яких 79 дітей перебувають під опікою/піклуванням, 15 дітей перебувають в прийомних сім’ях, 11 дітей перебувають в дитячому будинку сімейного типу, 1 дитина тимчасово влаштована до родини родичів до встановлення опіки, 9 дітей знаходяться в інтернатних закладах.

В районі реалізується право дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на сімейне виховання. Протягом звітного періоду було надано статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування 13 дітям, з них 5 дітей влаштовано під опіку/піклування, 1 дитина влаштована до родини родичів до встановлення опіки, 7 дітей влаштовані в дитячий будинок сімейного типу. Всього сімейними формами охоплено 90,2% дітей. У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року – 87,4%

Службою у справах дітей здійснено нагляд за 14 усиновленими дітьми, які мешкають на території Станично-Луганського району.

Робота по створенню в районі нових прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та охопленню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, сімейними формами виховання триває. 01 лютого 2019 року розпорядженням голови Станично-Луганської райдержадміністрації було створено одну прийомну родину Суворової-Бєляєва, в яку влаштовано двоє дітей, позбавлених батьківського піклування. В ІІ півріччі 2019 року створено ще одну прийомну родину.

Станом на 10.12.2019 року 62 дитини мають право на житло, з них 56 дітей – на праві користування,6 дітей мають житло на праві власності, 50 дітей житла не мають, з них 11 дітей поставлені на пільгову чергу для отримання житла після досягнення ними повноліття. Найбільша кількість дітей, які не мають житла мешкали на території Станично-Луганської селищної ради. Робота в даному напрямку вищезазначеною радою не ведеться взагалі.

На обліку дітей, які опинились у складних життєвих обставина у службі перебуває 11 дітей.

Протягом звітного періоду службою у справах дітей на підставі плану проведення рейдів щодо запобігання правопорушень, бездоглядності і безпритульності неповнолітніх було проведено 42 рейди. Були відвідані неблагополучні сім'ї, де виховуються малолітні та неповнолітні діти, обстежено житлово-побутові умови проживання цих сімей, ознайомлено батьків з обов'язками по вихованню, навчанню, утриманню та розвитку дітей. З них:
- проведено 36 рейдів «Сім’я»( обстежено 174 родини).

Також на території Станично-Луганського району протягом звітного періоду було проведено 6 рейдів «Дітей вулиці,вокзал» з метою виявлення дітей, які бродяжать, жебракують, залишають місце постійного проживання і навчання. При проведенні рейдів дітей, які жебракують, бродяжать або перебувають без нагляду дорослих не виявлено.

Протягом звітного було підготовлено матеріалів та проведено 25 комісії з питань захисту прав дитини, на яких вирішувались питання захисту законних прав та інтересів дітей.

Постійно здійснюється робота щодо представництва неповнолітніх дітей в суді, які обвинувачені у вчиненні кримінальних правопорушень. Так, впродовж звітного періоду, взято участь у 96 судових засіданнях у Біловодському районному та Лисичанському міському судах.

Також службою у справах дітей ведеться робота по наданню статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. Станом на грудень 2019 року з 2209 пакетів документів було надано 1988 відповідних статусів, з яких 1302 дитини зазнали психологічного насильства, 3 дитини отримали поранення.

У новому 2019-20 навчальному році за парти сіли 2626 учнів, з них першокласників – 285. Працює 386 вчителів.

На балансі відділу освіти знаходиться 12 шкільних автобусів. Протягом року на умовах співфінансування закуплено 2 шкільних автобуса. Організовано підвозяться до місця навчання і додому 377 учнів та 25 педагогів.

Гарячим безкоштовним харчуванням охоплені всі учні початкових класів та пільгових категорій.

В усіх закладах освіти проведені косметичні ремонти класних приміщень, рекреацій, їдалень, спортивних залів.

У Широківській ЗОШ проведено капітальний ремонт каналізаційної системи їдальні, частковий ремонт даху спортивної зали, а також капітальний ремонт спортзалу. Зроблено частковий ремонт даху, капітальний ремонт ганку та коридору, замінена система каналізації, замінено 7 дверей та 2 вікна у Сотенському НВК.

Капітально відремонтовані сходи на запасних виходах, частково замінені труби водопроводу у їдальні та труби опалення у Валуйській ЗОШ № 2.

Зроблені косметичні ремонти їдалень Чугинської ЗОШ, Вільхівської ЗОШ, Нижньотеплівської ЗОШ, Верхньобогданівської філії, Валуйської ЗОШ № 2. У Валуйській ЗОШ № 1 проведено заміну каналізаційної системи та мийок. У Валуйській ЗОШ № 2 встановлена фільтрувальна система.

Відремонтовані спортзали Артемівського НВК, Верхньобогданівської філії, Сотенського НВК.

Замінено лінолеум у коридорах І поверху Валуйської ЗОШ № 2, у трьох класах Широківської ЗОШ, у двох класах Сотенського НВК.

У Передільській ЗОШ пробурена свердловина.

Завершені роботи з капітального ремонту внутрішніх туалетів І поверху із заміною 5 дверей Станично-Луганської ЗОШ № 1 (202 071,0 тис грн.) та ІІ поверху Широківської ЗОШ (192 004 тис грн) за кошти державного бюджету та виділені кошти з місцевого бюджету на ремонт внутрішніх туалетів ІІ поверху Станично-Луганської ЗОШ № 1 (200,0 тис грн.). Для ремонту бойлерної Станично-Луганській ЗОШ № 1 депутати виділили 200,0 тис грн.

На суму 50 тис грн облаштовано кабінет української мови у Теплівському НВК.

У Кіндрашівській ЗОШ облаштована кімната психологічного розвантаження для дітей.

На ремонт роздягалень та туалетів ДЮСШ витрачено 678,4 тис грн.

Для ремонту коридору блоку початкових класів Вільхівської ЗОШ з місцевого бюджету виділено 130 тис грн.

За системою «Прозоро» було придбано 125 т вугілля на загальну суму 399 998,0 грн.

Для ДЮСШ придбано багатофункціональний пристрій (5 099 грн). Для ресурсної кімнати Широківської школи – багатофункціональний пристрій, ламінатор, телевізор, планшет на загальну суму 27000 грн.

Закуплені офісні меблі для Теплівського навчально-виховного комплексу – 19 272 грн. Для команди-переможниці районного етапу військово-патріотичної гри «Джура» придбано 10 комплектів форми, вишиванки (28920 грн).

Закінчені роботи з капітального ремонту даху Чугинської ЗОШ. З районного бюджету виділено 1 094 768,00 грн. Розпочато ремонт дахів Петропавлівської СШ № 2 та Нижньотеплівської ЗОШ.

За рахунок освітньої субвенції:

  • проведено оснащення ресурсної кімнати Широківської ЗОШ – 50, 800 грн.

  • для 24 шкіл закуплено оснащення для кабінетів математично – природничого циклу (157,05 тис грн).

  • проведена закупівля україномовних дидактичних матеріалів для шкіл з мовами національних меншин (19 шкіл), загальна сума – 381,22 тис грн.

  • придбано дидактичні матеріали для 1 класу НУШ – 233,72 тис. грн.

  • придбані сучасні меблі за рахунок освітньої субвенції на суму 280,018 грн.

Для ДЮСШ придбано багатофункціональний пристрій (5 099 грн).

Отримані підручники для учнів 2-х, 6-х та 11-х класів за рахунок державного бюджету.

Станом на 01.12.2019 на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги перебуває 10216 осіб, у тому числі 238 учасників АТО/ООС.

На обліку в Єдиній інформаційній базі даних осіб, які переміщені із зони АТО перебуває 20224 осіб, із них: дітей до 18 років – 1499; працездатного віку – 879; що потребують працевлаштування - 1510; осіб з інвалідністю – 943; пенсіонерів – 15393.

Цього року внесено до Єдиної інформаційної бази даних осіб, які переміщені із зони АТО (далі – ЄІБД) – 2771, внесено зміни у разі подання заяв зі змінами у складі сім’ї, фактичного місця проживання/перебування, паспортних даних та ін. – 786. Внесені дані до ЄІБД про внутрішньо переміщених осіб щодо скасування довідки про взяття на облік для 722 осіб.

За звітний період Управлінням розглянуто 560 скарг від громадян, які надійшли на урядову гарячу лінію та які звернулися особисто. Звернулись за роз’ясненнями 3856 громадян.

Проведення оздоровчої кампанії дітей 2019 року.

Станом на 01.12.2019 року за рахунок районного бюджету витрачено 1299,1 тис. грн, з них: 848,4 тис. грн. - на оздоровлення, 450,7 тис. грн. - на організований відпочинок у пришкільних таборах. За рахунок обласного бюджету цього року кошти не надходили. Залучених коштів витрачено 2410,0 тис.грн.. На проведення оздоровчої кампанії витрачено 3709,1 тис.грн. бюджетних та залучених коштів.

Послугами оздоровлення та відпочинку охоплено 1559 дитини оздоровчого віку, що складає 61,1% чисельності дітей району. Охоплено послугами оздоровлення у позаміських оздоровчих закладах 400 дітей та послугами відпочинку у пришкільних таборах і приміських закладах відпочинку 1159 дітей оздоровчого віку.

На території району відпрацювало 23 пришкільних таборів з денним перебуванням, в яких охоплено організованим відпочинком 1159 дитини.

 

 

Голова

районної державної адміністрації Юрій ЗОЛКІН